HTML

az Élet, a Világmindenség, meg Minden

1-2 mondatban? hát már ott gond van h 1 + 2, de hát megpróbálhatjuk. én vagyok a svéd, ezt ugyebár valószínüleg tudod különben mi a fenét olvasgatnád egy tökvadidegen blogját, merül fel teljesen jogosan a kérdés!?:' szoval, mindenki más, és ettől jó a világ, de néha azért jobb lenne ha nem lennének ennyire mások az emberek, de akkor unalmas lenne mert gondolj csak bele ha mindenki mindig ugyan azt kérné mondaná enné inná szeretné utálná sírna nevetne köhögne sétálna futna szívna szeretkezne bulizna vadulna ülne aludna írna inna bírna szoval érted mire gondolok. az is meglehet hogy mindenki hasonló csak én vagyok más, egyesek szerint beteges vagyok mások azt mondják vicces van aki azt hogy aranyos van aki (hogy) barom, de persze ez attól függ ki mennyire ismer és mennyire hasonló. szoval amiről itt szóvan az az hogy én leírom szerkeztem hányom vetem nem papirra hanem weblapra szerény jómagam fura morbid elmés alantas viszontagságos vagy kinek hogyeső gondolataim, és az majd ugy nyilatkozik ahogy neki jól esik. . . .Van aki csak issza a szót, de aki megízleli és felfedezi annak minden édes és keserű, fanyar és finom zamatát annak szebblesz a világ!. . . . //svéd// Ezt jómagam mondtam anno pár órája csak ugy magamnak, mikor sétáltam.szeretek sétálni de futni csak a kondiba, szeretem a zöldet és a fehéret,és a kézit ha a kettőt összeadod akkor kijön hogy imádom a Fradi női kézicsapatát, színész vagyok és olykor költő vagy laikus, de szeretek beszélni azzal akinek van mit mondanom és érti amit mondok, de van aki nem érti, mint a hugom aki csak 1 mult de szeretek neki beszélni mert elkezd moslyogni és nevetni, és azt gondolja hogy mit akar ez a hülye?! dehát csak a hugom, beszélni kell vele. szoval erről van itt szó de amúgy ha mind ezt röviden és tömören akarom mondani akkor : ---az Élet, a Világmindenség, meg Minden--- ....amugy aki nem tudná ez egy Duglas Adams könyv, az 5 részes Galaxis trilógia 3adik kötete, ajánlom mindenkinek, mert az elivott szavak mögött ha rálelsz a zamatra akkor csodák tárulnak fel elötted, egyesek a mátrixra esküsznek, mások a tetriszre, én ennél maradok.....(elnézést a helyesírási hibákért, ebből mindig 1est kaptam)

Friss topikok

  • hasy: nesze neked egy a sok közül: hasy.blog.hu/2008/04/19/04_19_08 (2008.06.05. 06:36) álom. . .
  • Wegaz Doegdah: 42! (2008.05.31. 06:36) sziget megestve
  • hasy: szépvagyszépvagyszebbanapnáldeasvédblogjamégmindigszebbnállad (2008.05.24. 20:09) most nem kanál a kávé mert zöld
  • hasii: hát nehéz.. lehet ezért szép. mármint az élet meg a kékbálna. örülök, hogy gyakran említed jó bará... (2008.05.07. 01:33) AZ
  • Helga: Én sose voltam a ballágásokon, csak a sajátomén, de már abban sem vagyok biztos XD Mondtam én hog... (2008.05.01. 17:25) ballagás

Linkblog

sziget megestve

2008.05.23. 14:27 el svédo

tegnap este, kimentem a szigetre, beesteledett és alkottam. nem tudom mit vagy miért és hogy kinek teccik vagy nem, de nem is érdekel, ilyen az ember. . . olvass, de láss is, mert mindíg a látszat mögött van a lényeg. . . jöjj rá. . .

A sziget partján ülök, s nézem, hogy a lemenő Nap utolsó sugárai mint köszönnek "jó éjt" a Duna habjainak, mik oly lomhán sodródnak tovább, nem törődve semmivel, miket az arany Nap, poshadtzöldből vérvörösre fest, úsznak, csak szüntelen. Ülök s nézem hogy sodorják el : virág, világ, semmi, szeretet, szerelem, gyűlölet, félelem s minden emberi érzelem mi körül vesz engem. Csak a dinnyehéj marad. Kopaszon, lerágva, az idő vassfogától megtépázva, árván és egyedül. Beleréved a tájba, s maga is azt tarkítja mit szüntelen néz. Nem hallom. Nem hallom mit súg a szél, nem látom mit mutat a víz, nem érzem az illatot. Nincs sok hátra, hát gyorsan mutatják, súgják, illatják, de hiába, falam mit más húzott elém nem enged. Törném én, de nincs mivel, hát csak kezem mardt, más nincs velem.

Töröm, zúzom, rontom én. Éget, sajog, repedez, vérzik, szakadoz kezem, vagy ami maradt belőle. Nyilal a fájdalom inról inra, vér csörgedez a kopott tégla halmokon. Átértem. A fal, a lepel lehull, de már késő. Itt van mitől a szél, a víz, az illat menekült. Itt csak én maradtam neki, más semmi. Átfesti az ég kékjét korom feketére, megáll a víz, a szél, az érzék. Mindenki ráfigyel. Támaszt nyújtva teremt pár pontot,ott, fenn. Mit eggyesek csillagnak, mások szellemeknek, egyesek szeretteink óvó szemének, vagy millió fényévre lévő izzó gázgömbnek, vagy esetleg halott szeretők megmaradt lángjának hívnak. Ki tudja mi az igaz. Mondd vaj mi lehet, nem érdekel mert úgy is azt hiszek mit én akarok, ilyen az ember. Felfedi arcát, ragyogó arcát, kövér arcát, mejről süt az ezüstös csillogás, a Nap fénye törik meg rajta mit ellopott a víztől. Gonosz arcát mely lassan átfordul fehérből vörösbe, méltatlanul, dühösen, irígykedve. Szeme izzik, lángol, s kis társaival beragyogja a fekete éjjelt mit kreált magának. Borítja rám leplét, mit szaggatva hullajt alá, mint könnyet, s kis cseppei lassan beborítják testem minden szegletét. Meghalt a levegő. Érzem teste nem meleg többé, nem árasztja, s belepi a hűvös, hideg holtestének hője a környéket. Meghalt a víz. Nincsenek gyermekei, hullámok, kik vidáman bukfenceznek anyjuk körül. Nem mozog, nem csinál semmit, nem létezik. Hideg víz, hideg lég hát mi kell még?

Meghalt? Nem. Az érzelem, az illat nem halt meg. Az eggyetlen lázadó ki tényleg elillant az éj elől s tart most velem, s kísér tovább egy életen át mert menni kell . . . így szól hozzád az Élet. Minden nap, minden pillanatban. Vándor vagy és minden nap tovább kell menned, sebes lábakkal és szegényen is, mert vándor vagy. . .  Kilépek a fal mögül. Véresen, szakadtan, vizesen, tépázott énemmel kit már nem akadályoz semmi. Hazautamon tart velem az illat. Mint apró tündér, ki most is vidám, ki repes és repdes köröttem, vagy vállamra ül mikor szárnyai nem bírják. Nincs másom nekem csak a tündér, az érzelem, az illat. A zöld illat, a kisbecknyi manóskanalas illat. Feldúlt lelekm nyugalomra lel, már nem fája szív a kéz az ész a váll a láb a hát. Tündér elalszik. Látom mint szemhéja befedi apró zöld szemét. Követem példáját én is. Elalszék, jó éjt.

meet u there

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://sved.blog.hu/api/trackback/id/tr67483981

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása